en kvall

i veckan gick vi pa belgisk restaurang och hade musselfest! btw den andra av 2 dagar sen pappsen akte hem som jag atit middag ngnannanstans an pa kontoret..

the crew!

free flow av belgisa strips = en potatis = ett strips, jag foredrar dock McD's tunna ljuvliga :P

och sa belgisk ol saklart!

for ovrigt har jag en sjuk hemlangtan..och varje dag ar det ngt som gor mig sa arg att jag maste grata en skvatt nar jag gar till jobbet..hmm, undrar om jag e lite trott?
i mandags var det varmen
i tisdags glomde jag datorn, kom pa det nar jag kom till jobbet och fick ga hem o hamta den..da blev det ocksa varmt
i onsdags var det en typ pa gymmet som riktade sin hartork mot mig sa det blev varmt
idag var det schampot som inte fungerade som det skulle, inte sa konstigt da allt har e gjort for asiathar :(

saa..vad tror vi om en liten semester snart? :)

idag fyller bastaste linnea ar, hur mycket tanker jag inte avsloja, da avslojar jag ju aven mig sjalv..hursomhelst onskar jag dig en alldeles underbar fodelsedag, hoppas familjen ordnar nagot riktigt mysigt at dig ikvall nar du kommer hem fran jobbet! <3 <3 <

trots att jag varit hemma och sovit nagra timmar kanns det som mitt i natten nu, gaaah - maste jobba nu.

puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

En semester för storasyster Linsy vore nog inte fel. Kom

Hem till Jämtland och njut av kylan och den vackra hösten som är påväg, och stanna minst till första snön faller i oktober.

Då ska vi äta älgkött, dricka rödtjut och gå till skogs.

Jag saknar Dig. <3

Pusspuss

2011-08-26 @ 00:16:44
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0