fodelsedag

idag e det tva ar sedan jag flyttade fran sverige - hipphipphurra for mig

sex manader senare skulle jag flytta hem igen fran madrid..var tanken - pyttsan, nu sitter jag har pa andra sidan jorden utan planer som stracker sig langre an till veckoslutet :S

tiden gar ruskigt fort, det gor den

jag har iaf hunnit med mycket de senaste tva aren, sett och upplevt mycket och vaxt som manniska - bade i jobbet och privat :) (inget ont som inte har ngt gott med sig..) jag har ocksa funnit manga underbara manniskor som aven i framtiden kommer vara en stor del av mitt liv, oavsett var vi bor

for exakt ett ar sedan var jag i pakistan och gick omkring pa sheraton och var livradd for att visa mig utanfor mitt rum - kan ni tanka er att JAG overvagde att knyta en sjal runt skallen for att smalta in mer nar jag skulle ga ner till lobbyn? dumma tankar

mycket annat har jag hunnit med ocksa, typ besokt alla vita strander i asien :D

imorrn ar det aven Singapores 46e fodelsedag - inte sa mycket historia det har landet har vill jag lova.. :S som vanligt har det varit flaggor runt om hela staden i tva manader och de ovar pa militarparader och pa att skjuta raketer och sant. har jag forresten berattat att det e olagligt att ha ngn annan flagga an singapores har - typ pa bilen, pa balkongen etc? detta galler inte bara nar det e nationaldagen utan for jamnan :O *suck* man slutar aldrig forvanas

var ville jag komma? jo, imara jett je int ga te arbeje mett. je ske umgas ma far men..vad vi ska gora det aterstar att se men har iaf just spoat honom pa ett parti chicago - hehe :)

fler anledningar har vi att fira idag ocksa - min kara annapanna fyller ju ar! :-* (hela sommaren e full av fodelsedagar, svart att komma ihag nar det inte e sommar i mitt liv..)

finns aven ytterligare minst en anledning till att fira men den kanske jag maste lata er vanta pa ett litet tag da jag inte vill forstora spannande nyheter redan :P

puss o godnatt


Kommentarer
Postat av: Elin

Två år borta betyder bara att du varit borta för länge och att det är dags att komma hem! Miss you snygging! puss

2011-08-09 @ 16:20:33
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0