vilken lordag

 
- kommer sent att glommas



this is singapore






dagen startades kl 12 med Champagnebrunch med ett gang glada svenskar :) vilka annars kommer pa iden att traffas mitt pa dagen och dricka massvis med alkohol?? :P

underbar mat serverades, massa forratter och huvudratter som avslutades med efterratter - och varje gang du tagit en zipp ur champagneglaset var ngn dar och fyllde pa..farligt!!


dalig man e pa det har med att ta kort glomde jag saklart bort det anda tills maltiden skulle avslutas, som vanligt


iaf baren var goda P

utanfor restaurangen pa hotell Mandarin Oriental. vi sag ju saklart till att de fyllde upp glasen tva minuter i tre sa vi kunde sitta ute och njuta liiiite langre.

da kanske man tanker att nu borde det vara nog och man packar ihop och gar hem. nejda, det vore val fruktansvart dumt. mitt under champagnedrickandet ringde min chef och fragar om jag vill folja med pa Sri Lankisk bal pa kvallen - plikttrogen som jag e sa blev svaret of course. sagt och gjort, hem och svida om till balklanning och forsoka latsas kunna sta stadigt.





Lion's Ball anordnas av Sri Lanka Business Association i Singapore ungefar vart annat ar och tog plats pa novotel's grand ball room. det var cooolt. av min chef att doma sa ar jag val medveten om att de inte ar ett folk som haller tillbaka med alkoholen sa kvallen fortsatte i samma anda. dumt att sluta lixom..det var da jag skulle somnat i safall. En australiensisk stand-up komiker underholl oss i en timme ungefar - vad handlade storre delen av skamten om?? jo, kulturella skillnader i this part of the world saklar :D alltid uppskattat!!

natten blev morgon och hade en skum skohistoria som for mig e oforklarlig som avslutning. kan saga sa mycket som att jag lamnade hemmet med ett par skor och kom tillbaka med tre par..ps jag snodde inga, varav ett par var dyngsura efter ett dopp i poolen (skorna alltsa, inte jag..)

idag mar jag som jag fortjanar med andra ord

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skylinen ser awesome ut! Längtar! <3

2011-04-10 @ 20:30:01
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Johanna

Blir nästan orolig när jag läser om vilka underbara dagar du har over there nu för tiden...säkrast att påminna om inflyttningsfesten i sommar! ;-)



Kram

2011-04-11 @ 21:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0