sviken igen..

den har gangen ar det loreal - varfor ska alla tillverkare sluta med sina saker som just jag har hittat som passar mig?  :(

har hittat ett endaste schampoo i det har landet som funkar pa mitt har - ett! och sa ska jag efter att ha tvattat haret med duschcreme i en vecka antligen kopa nytt..tror ni inte de har slutat tillverka mitt knallrosa schampoo!? endaste gangen jag vill aga ngt som e knallrosa far jag inte ;)

*sigh* *sigh*

sitter nu o lyssnar pa sveriges bidrag till eurovision - den e ju sa bra :D kanske enbart eftersom jag slipper hora den fem ganger i timmen hela dagarna pa rix fm :P sen e ju erik sa soot ocksa ju! blir till att ladda ner den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0