*mums*


sista maltiden hemma i kalarne - med mamma o JA. forsta gangen jag lagat (jag o jag gar val att diskutera..) egen planka - blev supersmaskigt. det var harliga tider det! :)

vad hann vi annars med? jo, mammis tappade sina glasogon i ett borrhal pa fisket - resten av dagen agnades at olika smarta och mindre smarta forsok till att fiska upp de :P behover jag saga att vi inte lyckades? ;)



blev en massa harliga skoterturer. har stannar vi pa en liten paus. ps - det e inte jag som kor med Silo, det e mor :P hon tejpar over en kopp over tandningslaset pa skotern for han har redan lyckats boja nyckeln. har ni sett buffen han har pa skallen? ;)

(sjalv tycker jag det finns granser for nar diverse husdjur behover folja med pa allt..) vi ska val vara glada att de inte stoppar ner katten i ladan darbak. daremot har jag varit med om en annan katt som varit pa vinterfiske, i koppel!! :O stackarn..

idag ar det fredag har borta i mitt vanliga liv, hade en otrevlig drom imorse..dromde att det var lordag och att jag fick sova hur lange jag ville :D gissa vad som hande 2 minuter senare? jo, vackarklockan ringde och jag fick gott inse fakta!! :(

ngn som vill beratta ngt spannande om helgen.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Linsy, handen på hjärtat, jag tror faktiskt inte att du tyckte ett dugg synd om Sune? :)

Nu har jag helg...fast jag ska jobba imorn också :(

Puss

2011-04-08 @ 17:18:54
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0