hehe

hahahahahaha, skrattar sa jag nastan trillar av stolen har.

omg - these people..

en av mina kollegor ska ga i pension vid arsskiftet (57 ar gammal) och sa berattade hon att hon har en lght i malaysia som hon hyr ut nu. jag sa till henne att det vore ju toppen att aka dit och fa vila upp sig da nar hon e pensionerad och inte har sa mycket att gora.

svaret: "jovisst, men jag och min man ar ju sa oroliga for var son. vi maste ju se till att han gora frukost till honom varje morgon!"

det var har mitt skratt inte kunde hallas kvar inom mig..tom indiern bredvid mig (som ska valja man at sin dotter) skrattade.

sonen ar lika gammal som mig, dvs 28 bast..

tror jag har sagt det forut: what to say? what to say?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0