glad påsk!

aaaaaaaaaah, vad glad jag blir ibland - idag har jag fatt inte mindre an tre (3) paket levererade till mig pa jobbet..tva var helt oforvantade medan det tredje var en internetbestallning fran mig sjalv sa den var ganska vantad samt
efterlangtad - i mandags redan..!!



vad fick jag då i de andra två? jo, survival påskkitt till hon som inte får leka med de andra barnen i Jamtland over påskhelgen.

av mor, sota påskdekorationer, påskkort, påskfjadrar i diverse farger som ska anvandas till att dekorera mitt rum med :P, och saklart GODIS, hon kommer ihag att skumtomtar och violgrodor ar mina favvisar och att de finns pa shell i kalarne! mina kollegor fragade varfor vi ater skumtomtar nar det e pask - jaadu, hur forklarar man det utan att låta fullstandigt korkad?? ;)

av far och systeryster fick jag ett gigantiskt påskagg fullt med favvisar aven det, sa sott nar folk verkligen vet vad jag gillar; en flaska chablis, trepack makrill i tomatsas, nyponsoppa, lakerol giants, marabou choklad samt saklart påskskumkycklingar och mina alskade peach godisar. (ni vet de som ar oranga och rosa, typ i form av hjartan)
nog ska jag overleva helgen alltid - typiskt att det e en beachhelg bara sa jag kan ju inte vraka i mig allt pa en gang ;)

det e sa himlans gulligt och det e sa valdigt uppskattat att fa sota saker skickade till sig pa det har viset. sa rart att folk darhemma tanker pa mig i sanna har familjehogtider nar en annan bara far ligga pa stranden och sippa pa paraplydrinkar och storsta problemet kommer vara vilken solskyddsfaktor jag ska anvanda :D

sjalvklart har jag ju forutom ovanstaende godsaker med mig mitt eget survivalkitt till PH ocksa, i form av min kompis Dev - hon heter Deb sa lange man inte fragar vår latinokompis Christian som inte kan skilja pa B och V! kan ni tanka er den gangen jag pratade med honom pa tele och han sa att vi skulle till Vivocity (en galleria nere vid hamnen) - gissa hur lange det tog innan jag forstog var i tusan vi skulle aka..

nu ska har sovas.. TACK alla <3<3<3

påskpussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0