april 14 - boored





folk brukar i vanliga fall klaga och saga att jag har hela mitt liv pa jobbet.. idag insag tom jag att det e sant, fast bara idag.

* post-it is da shit
* nagelfilen medtages alltid, ibland far man en halv sekund over eller tittar pa nagon utbildande film :P da kommer den val till pass! :) systeryster brukar aven mala naglarna men det skulle nog vara lite val magstarkt har hos mig da nagellack brukar avge sig en hyffsat stark lukt - eventuellt skulle folk kunna undra huruvida jag jobbar eller inte.. (mitt jobb gors oftast med hjalp av fingrar och tangentbord)
* mobilen - for all social overlevnad, efter flyttandet till det har landet lite mindre an vanligt dock ;)
* snusdosan - botar allman tristess
* chris kamera - for transferering av foregaende helgs festbilder
* forsvarets hudsalva - for miljonte gangen idag
* swedbanks internetdosa - for diverse privatekonomiska goromal
* tuggummi - vid eventuellt kysstillfalle med indiern har bredvid :P
* trisslott - for linlosen vid tillfalle
* tekopp - varmande for frusna fingrar (joda, jag bor i Singapore)
* colaburk med sugror - for stunder nar ogonen borjar falla ihop efter en vecka av for lite somn, sugroret for att gora extra ljud omkring mig nar jag nar slutet ;)
* resten ar val mest bara jobbgrejer - anda tills man tittar under skrivbordet och ser hela mitt skoforrad samt traningsklader som hanger pa tork efter morgonens gymbesok..vissa dagar luktar mitt skrivbord lika illa som indiern har bredvid
* oppnar man nagon av de tva lador jag har equippat mig med finner man diverse andra overlevnadsprylar 
 
det var nog allt


Kommentarer
Postat av: Orold

Hej lini!

Vad roligt det är att läsa Om alla dina äventyr och bestyr. Hade missat att du har en blogg. Tack så himla mycket för överraskningen i påsk, så himla gott...

Sköt om dig lini så syns vi i sommar.

Pussåkram

Älskar dig

2011-04-28 @ 10:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0