Utmaning!

Jag blev ju som utmanad för ett tag sen..haft lite mycket att göra bara sen jag kom tillbaka så det här med bloggandet och andra viktiga saker som städning har som hamnat i skymundan.
Det är iaf min vän Victoria på http://fluffar.wordpress.com/ som utmanat mig. Jag ska visst svara på 7 påståenden, och sen utmana sju stycken andra.. Den andra delen med att utmana sju andra kan ju bli lite kämpigt eftersom jag knappast känner sju stycken som bloggar :S
1. Kärleken i mitt liv väntar på mig någonstans

2. Min favoritfärg: utan tvekan aprikos

3. Jag är fantastiskt glad över att få vara med i I-LEAD

4. Jag vet fortfarande inte hur jag ska kunna skrämma bort kackerlackorna från mitt hus

5. Min dröm är att prestera grymt bra på I-LEAD så jag får åka till Montreaux i Januari

6. Jag tror att jag en dag kommer få ett någotsånär coolt jobb i Sverige och flytta tillbaka

7. Jag kommer förmodligen aldrig tycka att en Singaporean har ett attraktivt utseende
Mina vänner som har bloggar har ju redan blivit utmanad av Victoria men två kan jag iaf komma fram till
Elin - http://meontheinside.blogg.se/
Anders - http://lifebyanders.blogg.se/
En av mina kollegor som var med till Vietnam hade pratat med en Vietnamesisk intern häromdagen (som ingen pratar med för hon sitter längst bort i heeela huset). Hon sa till Kennard att vi hade verkligen besökt alla topprestauranger när vi var i HCMC. Kennard frågar då: "Hur vet du var vi åt?" Vietnamesisk intern: "Jo, men jag har ju sett bilderna i Linas blogg"
Ooops, hur har hon hittat min blogg - inte direkt så att någon kan förstå vad jag skriver heller...menmen *skumtskumt* nästan så jag måste börja prata med henne då :P
För övrigt köpte jag flygbiljetter till Philippinerna igårkväll :P hotellet var redan bokat så det var väl lixom dags att ansöka om semester samt se till att jag tar mig till hotellet också :) en vecka blir det, 21-28 December! i sällskap av älskade mammis och hennes gube, som förövrigt anländer till Singapore redan 15 Dec. Hur ska jag hinna med så mycket som jag ska göra på 2,5 månad??
Jag requestade faktiskt fler timmar förra veckan. 10 extra för jobbet samt 8 extra för sömnen  - varje dygn Tack!
Nyss hemkommen från jobbet, lyssnar på Björn Rosenström (vet ej vem som inspirerade mig..) och ska snart natta.
Kyss o Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0