more pics from Vietnam

hittade visst lite fler bilder i min kamera som jag glomde visa forut..ENJOY!!


hade faktiskt glomt bort vilka roliga saker man kunde hitta pa Vietnam's
restaurangmenyer.. How about fried goat penis with fish sauce?? :P



sahar serveras kycklingen, med huvudet kvar samt aven stjart och fotter.. :S
Dock var det bara jag bland lunchdeltagarna som tyckte det var motbjudande..de
andra i form av Vietnameser samt Singaporeaner sag det som heeeelt vanligt!! :O



jaaa..vad ska jag saga??


Vietnam har juh haft mycket connections med Frankrike - darav detta Notre Dame



my travelpartners..i mitten ser ni Quinnie 40 ar fran min avdelning som precis
har kopt en ny ryggsack :) fin va?



de tvingade mig att stalla upp pa ett kort.. :(

Nu tankte jag borja jobba! Ha en rolig dag alla.

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN fy fan vad äckligt med huvudet på tallriken!!! Jag skulle då rakt inte kunna äta den kycklingen..uäk.

Man har ju varit med om diverse, men det där tog nog priset. Snygg rygga btw, ska hon börja förskolan?

Puss <3

2010-09-22 @ 10:57:22
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0