HCMC

da kom jag precis ur badet...sitter och vantar pa room service som ska komma med balsam till mig. fanns tre flaskor i badrummet som jag antog var schampoo, balsam samt duschcreme - tji fick jag nar jag trodde jag hedde balsam i haret och sa visade det sig vara hudkram :P haha, sa nu sitter jag har halvduschad och san och bara vantar..

blev ett skont med hyffsat kort bad, har val inte ro att sitta dar hur lange som helst heller.

Ikvall tog jag iaf och avsade mig kinesmiddagsallskapet..det e faan nog att man umgas med sin chef fran frukost till laggning nagra dagar i rad - jag behover faktiskt lite Linitid ocksa! kopte med mig en burgare hem och sen har jag nordat har :P helt lovely

men halla, jag e faktiskt van att vara sjalv varje kvall och helg sa da blir det lite jobbigt om man ska masta umgas med folk i tid och otid..en sak vore val om det var nagra manniskor man tyckte om, men inte nar det bara e puckon som bara sitter och jamfor priserna har med de i Singapore. For att vara storig brukar jag da saga att allt i Singapore e skitbilligt om man jamfor med Sverige :) kul va?

nu har mitt balsam kommit - pa bricka och allt! :P , brb


HCMC e iaf toppenmysigt - gillar sanna har charmiga stader som Ho Chi Minh & Bangkok mycket mer an Singapore som forsoker vara som den civiliserade varlden..har forsoker man inte utan man e som man e - pa ett valdigt lyckat satt. Elkablarna ser ut som mitt harrburr efter en tvatt (inget man langtar efter att reda ut..), pa gatorna fardas ungefar 10 miljoner mopeder tillsammans med bilar och cyklar, gatorna kantas med allehanda butiker och restauranger i en salig blandning overallt!! :D:D:D me like this environment (garna i shorts o linne :P)


mysigt va?


fullt pa gatorna av alla mojliga saker..


ett lokalt café :P


Vietnamesisk middag igarkvall med kollegorna pa kontoret har


en massa smaskens stod pa menyn, mums


sma baguetter?? :O men sa har juh Vietnam haft mycket ilag med Frankrike ocksa.. :)

Dags att snarka nu, fullproppad med allergitabletter sa jag tar mig genom natten (bara en nodlosning tills jag kommit over jetlagen..)

Har iaf kollat pa attendance listan infor motena imorrn, det ska vara nagra europeer med!! :):) weeeei

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Linsy, jag har genomskådat dig, varför står det 2005 på någon av bilderna?

Är du verkligen i Nam på riktigt..hmm?



Puss

2010-09-15 @ 17:13:03
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Pappa Bengt

Det ser ju precis ut som för ca 5 år sedan när vi var där!!! Härligt :-) Vill åka dit igen!!! Värst så smarrig maten ser ut också... Puss från Passen

2010-09-15 @ 19:50:27
Postat av: Sofia S

Gud, hade förätit mig om jag varit där!

Hur länge stannar du? Om du är kvar där några månader till så kanske man hinner med ett besök. Vore grymt om det gick ihop sig med tid och pengar :)

2010-09-25 @ 12:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0