Lycka

TAAACK alla mina nara och kara for att ni gjort min helg helt underbar!!!

jag vill aldrig nagonsin aka harifran igen..idag ar det 17,8 grader varmt ute, solen skiner och jag har precis suttit ute pa altanen och atit frukost. totally lovely

har ar sa tyst och skont och igar knatade jag runt i woolpower understallet hela dagen..who cares lixom?

jag onskar jag hade mojligheten att uppleva detta lite oftare, naturen och mojligheten att traffa mina alskade vanner och familjen. alldeles for manga tarar har fallts de senaste dagarna.. Jag borjar nu tanka pa att jag snart maste aka tillbaka - det e annu flera dagar kvar men bara tanken pa att aka kanns riktigt jobbig. Jag ar iaf glad att jag ar den som aker sist!! alltid svart att lamna massa andra kvar men nu har alla andra redan akt!


tre grabbar ute pa fisketur med metspo - gissa om deras 15 minuterstur gav ngt.. :P


ganget overlagger och mamma med rumpan i vadret packar mat at syster pa hemfard


nope, vill inte lamna..!! sarskilt inte sanna har underbara dagar (forutom alla avsked da)

tjingeling, nu ar det dags att torka tararna och fixa lite lunch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0