jetlag

oooooj, sa trott jag e..

paborjade min fard fran Stockholm 1630 i lordags och kom hem till lagenheten sondag vid 2300. Da var det bara att slanga in algkottet i frysen och osa ut resten av packningen pa golvet - till min lycka sag jag ingen kackerlacka alls, jag trodde att mitt rum vid det laget skulle vara overbefolkat av den ackliga lilla varelsen.

alldeles for fa timmars somn inatt, tror jag var orolig att jag inte lyckats stalla klockan ordentligt eller att jag missat vad klockan egentligen var.. :S men lyckades fa iaf 3 timmar innan det var dags att stiga upp, duscha och ta en bulle tillbaka till flygplatsen *suck*

snart har jag overlevt en heeeel dag har i Ho Chi Minh City, (Vietnam for den som inte vet..) bor pa ett femstjarnigt hotell (samma som vi bodde pa nar jag var har med familjen 2005 visade det sig nar vi kom dit) :) kontoret ligger bara ett stenkast darifran och har idag lyckats smita undan maximailt och borjat rensa i min mailbox som ar nagot jammed efter min bortavaro. Kommer val ta nagra veckor pa hemmaplan innan man har catchat upp nar det galler allt och ligger i fas - if ever! :O

For ovrigt haller jag pa o saljer in Sverige riktigt ordentligt till mina Singaporeanska kollegor :P visade lite bilder fran semestern (na, tanker inte sluta) varpa en utbrister: "jag vet iaf var nasta semester ska ga"  :D:D kanske borde borja ta betalt fran Svenska Turistbyran eller ngt sadant! Ngn som kan fixa ett sant kontrakt till mig?

For att vara alldeles arlig var det en ganska skon kansla nar jag steg in i mitt rum igarkvall.. Men andock kommer det ta maaaanga veckor innan jag e inforstadd och overens med att bo i Singapore igen.

sova sova sang sang sang (jag optade for en tidig middag ikvall iaf sa jag kan ga till sangs riiiiiktigt tidigt) hann kanna pa bedden och den kandes ganska lovely, inget i hela varlden kommer dock sla Sheraton i Karachi's sangar!!

Hoppas vi drar snart! Vet inte vem eller vad vi vantar pa..antagligen pa att ngn ska ta o borja packa ihop - jag far val bli forst da!!

Morkt ute e det ocksa, da ar det verkligen nattkansla eftersom HEMMA blir det inte morkt forran efter 21 ngn gang.

Hors sen.

Kyssar


Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Skönt att höra att du är framme, välbehållen men trött. Ta hand om dig :-)

Kram från Mona-Lisa

2010-09-13 @ 16:24:06
Postat av: Victoria

Du har blivit utmanad! (i min blogg)

2010-09-14 @ 11:24:58
URL: http://fluffar.wordpress.com
Postat av: Erika

Jag vet att du redan har röstat, men försök leta reda på Centerpartiets tv-reklam om du inte redan har sett den :) Ha det bra! Kram

2010-09-15 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0