effektivitet pa hog niva

idag har jag varit sjuuuukt effektiv, om jag bortser fran den sista timmen! ;)

09:50 tandlakaren (jag kommer forsent, e inte van att passa tider..)
10:30 doktorn (10 minuter sen..)
11:00 forsakringsmaklare for att reda ut min pension (20 min sen)

jag maste nog byta assistent som det verkar pa ovanstaende schema! :P dock ar det bra att ha alla trakiga masten pa en och samma dag sa man slipper passa tider fler dagar :) I like to have semester!!

igar var jag och mammis ute och plockade massvis med trumpetsvamp, typ 15 liter pa 40 minuter :) me like, don't like to leta - battre nar man bara blir utsatt i skogen och dar finns det massvis, hihi

snart ska jag ta mitt pick och pack och aka till Sundsvall for att hamta en lillasyster som kommer fran taget - innan hemfarden blir det en kebabmaltid ocksa, ska bli underbart - blev snuvad pa det haromdagen till forman for grillad kyckling (inte ackligt det heller..)

bast jag tar och fortsatter min effektivitet nu sa jag hinner ner i tid!

Puss o Adjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0