ser ut som en panda, kanner mig som en panda

tillbaka pa jobbet efter ett par off site. intensiva dagar..8 pa morgonen startade det och sen var det kraftig hjarnaktivitet fram till 19 - darefter direkt ivag till restaurang och middag och vin, sangen fick val besok framat ett tiden pa natten. nagon som e forvanad over att jag var fullstandigt nollstalld igar?


har ar hela glada ganget pa middag forsta kvallen, tons of skaldjur i Clarke Quay :) vitt vin till det, lovely

nu maste vi ju ta och borja arbeta ocksa, om 3 manader ska detta vara klart och vi kommer alla vara pa olika stallen under tiden! Larorikt vill jag lova



har ar vi: I-LEAD 2010 Team Singapore de tva i mitten langst fram ar vara coacher och vi e fem som ska ARBETA! Kennard e lite for tjock sa han tranger ut mig.

Men nu ar det iaf helg snart, det sags att det e den sista helgen vi har att vila pa innan slutet av Januari :S Vad har jag gett mig in pa? Var det nagon som fragade om jag VILLE? nope :O

Good day might, time for some work


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0