torsdagsnytt

varför måste vissa människor vara så överpretentiösa? det behöver inte finnas en process för allt man ska göra..och särskilt inte för arbetsuppgifter som inte bryr en själv. Kontrollbehovet kan ibland växa sig lite för stort :S
*gaaaaaaah*

jag är varken den överpretentiösa eller drabbade i det här fallet men jag ser på och blir indragen i det iaf, vad är det för fel med att göra det som funkar, utan att ha en väl utarbetad plan för varje step?
usch
men förutom detta så ska hon ju såklart även lägga sig i mitt liv, men hoppas hon börjar fatta snart att min fokus inte KAN ligga på detaljnivå - har viktigare saker för mig! var hon chef, fine då skulle jag väl kunna bry mig ett litet uns men hon är lägsta rang i företaget - hahahaha (dock min förra chefs favvo, gissa vem den enda e som blev ledsen över att chefen var tvungen att gå?) :)
förövrigt har vårt nyförvärv från västvärlden, Costa Rica närmare bestämt, precis bestämt sig för att dra härifrån - efter en månad som Manager :S anledning: folk är så sjukt oförskämda och otrevliga och det e omöjligt att förstå vad någon säger, tillägges gör också att det e alldeles för varmt.
Nu hör ni, jag är ff här efter mer än 7 månader medan andra knappt pallar en - förstår ni hur grönjävligt det e ibland?
Jag vill ha ett eget kontor, öppet landskap e piss! Särskilt när man jobbar med sjukt nyfikna människor som dessutom älskar att prata om ingenting..jag har vid det här laget blivit en mästare på att ignorera, jag e här för att jobba och har massvis att göra - då är jag inte det minsta intresserad av att delta i någon 15minutersdiskussion gällande vederbörandes snorkråkor :P
Jag e positiv!!! :D:D:D
fredag imorrn, IGEN!
puss o godnatt
är det förresten någon som missat nyheten om 33 instängda gruvarbetare i Chile? nä, trodde väl knappast det - när jag började prata om det igår, hade jag 5 par ögon stirrandes som några frågetecken! så går det när man inte bryr sig om saker som händer utanför sitt eget synfält.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0