tid?

shit vad tiden bara rusar ivag...nu ar det redan onsdag igen! helt sjukt.. om tre veckor kommer pappi och om fyra veckor kommer mina tjejor :) nar de aker hem ar det bara 3 veckor till mamma med gube kommer och da ar det jul och nyar och sen kan jag tyyyyp nastan aka hem! na, det ska jag inte men tiden kommer gar fort nar man har roligt!

mer an 7 manader har nu passerat pa andra sidan jordklotet :)

for ett ar sedan var jag och min mammis i Almunecar, sodra Spanien, pa semester- lovely tankar.

igar fick jag mig aven en liten pratstund med allra bastaste Linnea, idag flyr hon, guben och ongan (varldens sotaste ongan) Jamtlandshosten for att tillbringa en manad i Torrevieja, sydostra Spanien. De kommer fa en sagolik tid - synd bara det e ett ar forsent :P

dag att jobba? hmm...kanske

hors ganget



Kommentarer
Postat av: Linnea

Var sa kul att antligen fa "prata" lita! Vi har det super har i varmen o ar precis pa vag ut for att ata. =) Saknar dig vannen o onskar du fortfarande bodde har sa vi hade kunnat ses! Puss puss

2010-10-16 @ 17:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0