svennekväll i sg

it was such a lovely evening igår! sånna superba vänner och god mat..


Lindemans Bin 50 fanns i glasen och på tallriken..

obs: grabbarna sitter inte i fängelse, det e min balkong!! :)

..älgkalvsbiffar med kantarellsås, kokt potatis och sparris! Lingonparfait till efterrätt :P

e det inte kärlek så säg?
Kvällen avslutades/morgonen påbörjades i Clarke Quay..somliga droppade av efter vägen och andra tillkom men vi var till slut fyra tappra själar som slängde oss in i varsinna taxisar vid 5-snåret :O (idag önskar jag att jag var en av de som droppat av efter vägen..) :P
dax att knoppa in - och lillen (mitt husdjur) e nytvättad och luktar gott, tvättmedel!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0