sager vad?

jaha, Bangkok ar destinationen for tillfallet - sitter i mitt lovely hotellrum och vantar pa att fa ga och sova. det har varit en exhausting dag - det forsta jag far se nar jag oppnar mailen halv atta imorse var en fraga om jag vill flytta hit, till Thailand alltsa och borja jobba pa IATAkontoret.... vad svarar man pa det lixom? sen somnade jag fyra ganger pa flygbolagsmotet i eftermiddags, alltsa advokater - de kan konsten att vara sjukt trakiga! :S

men som sagt, det har foretaget kommer aldrig sluta overraska mig.....

hela situationen med cheferna pa mitt kontor och country managerna runt om i landerna ar lite komplicerad for tillfallet pga var re-org. T.ex. sa ska han som e country manager (han e sri lankees) har i Thailand for tillfallet om en manad komma till Singapore och bli min nya chef dar...tur jag far lite ensamtid med honom nu da och kan visa mina basta sidor (alltsa, nar det galler jobbet..) Han ar inte direkt som min forra chef, vi var ut och at lovely seafood middag igar och idag var det gym, frukost, jobb och lunch men till middagen kande jag for att ha lite ensamtid. Halla, jag e inte van att ha folk omkring mig heeeeeeeeeela tiden :P

for ovrigt har vi idag haft var forsta avstamning for i-lead, jag var tvungen att leda vart forsta mote, skoj att hitta en tid som passar alla da vi e i sju olika lander och har 7 tidszoner mellan forsta och sista manniska. Den ena har inte ens kommit till kontoret medan en annan e pa vag hem, tank sa lustigt det kan bli. motet gick bra, hursomhelst har jag dock svart att tro att vi ska kunna fa till vart projekt pa denna korta tid men det blir val som det blir.

Hade tankt bjussa pa lite pics som jag tog i morkret ikvall utanfor hotellet, men glomde visst att ta med kabeln, sorry guys! :(

frukosten ar iaf lovely, latt basta hittills :P rokt lax i stora lass :)

och sa finns det inget underbarare an att tittta pa klockan, konstatera vad den e och sen fa dra av en hel timme :P tank om det alltid vore sa val ;) imorrnkvall blir det tyvarr negativt da jag kommer komma hem mittinatten - kanske blir en liiiiten sovmorgon pa fredag.

nu maste jag visst packa..varfor ska jag alltid sprida ut alla klader over hela rummet? lar mig aldrig

om en vecka ar min pappis har :D

godnatt alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Thailand. Do It! Då kan jag komma och hälsa på dig i december osså drar vi bort till Koh Chang!?

Puss

2010-10-27 @ 20:06:34
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-10-27 @ 22:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0