kul liv

jag vann iaf på spelet!! :)
idag har det varit supertrist här, värdelöst väder (= ingen pool) och inte överhängande mycket jobb. jag tänkte på vad min syster skulle ha gjort om hon hade såhär tråkigt och så gjorde jag samma sak:
- hedde bort nagellacket från naglarna
- filade naglarna
- rakade benen
- filade fötterna
- tvättade kläder (vilket e en fröjd eftersom de numer blir rena :P)
ovanstående e sånt som jag inte prioriterar högst direkt så det blir oftast ogjort eftersom tiden är knapp.. jag har inte filat fötterna sen jag kom till Singapore, men nu är det oerhört skönt - kanske ngt jag borde göra lite oftare! alltså, naglarna brukar jag fila när jag flyger men undrar vad mina medpassagerare skulle säga om jag drog fram fotfilen och tog av mig strumpor och skor och satte igång... :S
min syster skulle kalla ovanstående en måbraochtahandommigsjälvdag medan jag kallar det urtrist..
sen gjorde jag även en sak hon inte skulle gjort:
- tränade
appropå flyg så flyger jag till Bangkok EXTREMT tidigt på tisdagmorgon och kommer tillbaka EXTREMT sent på torsdagkväll :( jag gjorde ett bra försök till att avstyra denna resa genom att maila till Country Managern där uppe och säga att eftersom mötet inte blir av så kan ni fixa det andra själva och så kommer inte jag. Jag fick ett kort och koncist svar: "not possible, you have to be here" - artig som jag e, svarar jag då - "Thanks for your input, I'll be there" - hursomhelst lyckades jag iaf förkorta vistelsen till enbart tre dagar, vilket var ok.
nu ska jag sova (försöka iaf, har inget annat att göra)
hörs sen (känner mig verkligen superpositiv) bäst att säga godnatt innan jag gör ngt dumt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var värst vad jag blev trackad i det här inlägget... :P

PUSS

2010-10-25 @ 12:57:29
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0