IATA approved?

vädret suger, vad gör man då på en lördag?
jooo..det som alla singaporeaner gör varje helg - SHOPPAR!! har varit på ställen idag där jag verkligen aldrig satt min fot förut! har hittat massvis med saker, faktiskt ganska kul - jag som i vanliga fall hatar att springa runt i affärer.
tom köpt en ny bikini - välbehövligt, den e svart och rosa (!) jepp, ni läste rätt...vad har hänt? Lina har köpt något som innehåller rosa :S *scary*
nedan hittade jag också:
jag känner till att vi (IATA) approvar flygbolag, resebyråer och andra saker, dock kände jag inte till att vi approvar resväskor :S hmm...

Dags att svida om, ska iväg på vinochspelkväll i Icon med några vänner.
Ha en skojig lördag!
Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0