helg?

har väl kanske haft världens tristaste helg..fast i mina ögon en väldigt produktiv och effektiv helg :)
tillbringat både lördag och söndag på kontoret och fått undan en massa jobb. jag är så sjukt effektiv när jag e där i min ensamhet - det e tyst och lugnt och inte en massa folk som pratar och springer omkring. igår blev jag dock oerhört besviken när jag kom, då råkar en av mina värsta kollegor vara där - hon som alltid lyssnar på kinesisk radio på högsta volym :( som tur var lämnade hon placet efter en timme. (tilläggas bör att hon aldrig varit där en helg tidigare, vad jag har sett - men det e budgettider nu).
igårkväll var jag oerhört duktig och gjorde vad jag mentalt förberett mig för i två veckor :P jag städade rummet :D (det känns om om jag e 12 igen när jag säger att jag städat rummet). det var oerhört välbehövligt och nu kan jag titta mig omkring utan att börja må illa för att det e så skitigt.
idag e det lakanstvätt på G - första gången i 60 grader ;) gryyyyyyyymt det ska bli att få lägga mig i nytvättade lakan!
det enda "roliga" jag gjort är ett gymbesök som nyligen avslutades..
en rolig sak till e att min älskade pappis idag bokat flygbiljetter hit till mig - snart!! om en månad e han här, en massa besök får jag visst nu :P roligt blir det..e bara lite oroad över hur jag ska hinna med allt!! :O nu sitter vi och skypar och försöker hitta ngt tufft ställe för en solweekend ;)
Gooodnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0