jao

Spenderat en natt for mig sjalv nu, forsta gangen pa tre veckor.. :S kom hem sent och det forsta jag mottes av var inte vaskor, klader och saker over hela rummet utan tomhet och tystnad. oki, det var lite skont att kunna ga fran ena anden av rummet till den andra utan att sparka omkull tre vattenflaskor, parkera en bok under sangen samt kliva i tiotusen morkbruna harstran :)

musik behovdes (inga som pratade med mig)
dammsugare fram  (ALLA harstran ar numer borta)
tacket har jag fatt haft for mig sjalv inatt

ah, jag forsoker bara vara positiv har va! Mina darlings akte hem igar :( har haft besokare tre veckor i rad nu, forsta pappa i en vecka som sedan blev avbytt av tjejerna. Vi har haft en underbar tid, men tyvarr ar underbart kort - alldeles for kort. Vi fick iaf en lovely avskedslunch tillsammans igar pa min favvo Japanska Buffet restaurang, sen tarar och glomda nycklar..


en massa drinkar blev det visst pa 71:a vaningen


ngn gjorde antagligen sitt livs varsta promenad vid detta tillfalle (stackars Marta ser ju vettskramd ut) - fanns dock inga alternativ..


pa bron ovanfor Padang Padang pa Bali


pa Nusa Dua stranden pa Bali sitter vi och myser med varsin drink efter lunch - mat forst, sen dricka


farbror gecko var liiite stor

Miljoners stora tack till mina tjejer som forgyllt de senaste tva veckorna valdigt mycket.

Nu blir det dunderjobb i tre veckor :) med borjan nu!

Adjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0