soooool

Bali e grymt, de levererar en toppensol och bruna blir vi.

Internet ar inte toppeneffektivt sa det blir inte sa manga pics..


Kuta Beach





Fragan e: varfor aker fyra fransman som inte kan ett endaste ord engelska pa semester till Bali i fyra veckor? fick ta fram mina grymma franskakunskaper pa flyget :P

(grabben kunde inte ens saga vin pa engelska - han fick ta min flaska och visa flygvardinnan som garvade och fragade mig hur faan de skulle klara sig :D )

imorrn, ny dag pa stranden - da blir det stranden dar Julia Roberts' nya film "Eat, Pray, Love" spelats in, vi hoppas det e kandistatt dar..blir dock antagligen vi och ett par kineser med rismage och paraply under parasollet.

vad lever vi pa? gin o tonic som det tar minst 20 minuter for hotellpersonalen att halla upp, sen ytterligare 20 minuter nar vi vill betala - de maste ju skriva ut kvittot :S effektiviteten ar inte pa max har direkt, men vi har ju semester.

Skal o Godnatt




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad härligt! Själv sitter jag och huttrar på mitt hotellrum i Finland och är bakis som en get efter en galen natt på gayclub i Helsinki...

Puss

2010-11-14 @ 18:24:44
URL: http://prikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0