roosa



rosa e fargen pa de flesta taxibilar i BKK, finns en del turkosa, roda och gula ocksa sa det blir en valdans fin fargblandning pa gatorna..

Jag har nu varit utan snus sen kl 12 mitt pa dagen igar :P vet inte varfor, kom bara pa det efter lunch :) snart ett dygn, far val se hur lange jag tycker det e skojigt.

Ikea fick sig ett besok av mig igarkvall ocksa, maste ju forbereda infor pappans ankomst imorrn med tacke och lakan.. Jag har bara haft en uppsattning, tvatta pa morgonen och lagga tillbaka i sangen pa kvallen har gallt. traffade aven pa min goda van Anders dar, hur stora ar de oddsen lixom? (inte sa att ikea ar affaren man besoker valdigt frekvent..) sa det var roligt med lite sallskap.

nu e jag trott och vill sova, tror dock jag bor borja jobba a det snaraste.

Imorrn kommer min pappis och pa fredagmorgon tidigtsomfaan aker vi till paradiset!






enjoooooooy


Kommentarer
Postat av: Mona-Lisa

Ta hand om er och NJUT! Stor kram från mig :-)

2010-11-02 @ 14:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0