3 November

och idag kommer min pappis!! :D:D han sitter nog pa flyget ngnstans mellan Munchen och Singapore for tillfallet.

har de senaste dagarna kopt nytt tacke och lakan samt stadat rummet infor hans ankomst. I vanliga fall racker det med en uppsattning lakan, nar de behovs tvattas gors detta pa morgonen (endast helg) och sen laggs de tillbaka nar de e torra pa kvallen! Optimering kallas det :P

om 3 veckor kommer mina vanner

om 6 veckor kommer mamma o JA

Jag blir tokig pa min i-lead grupp, vissa ar tydligen bortom all formaga att leverera i tid..

more pics fran Bangkok

 




Sprang forbi de dar manniskorna pa vag hem till hotellet, sa mysigt nar de star pa trottoaren och lagar mat (vill inte tanka pa hur mycket avgaser denna mat innehaller da trafiken i denna stad ar ngt utover det vanliga..) har ju atit ett gang sanna har i sitt tidigare liv. nu ar det visst mer seriosa restauranger som star pa schemat :S pa gott och ont.

Pa fredagmorgon aker vi pa solsemester :D:D (idag skulle jag kunna ha solsemester har tom, stralande vader..)

Chiaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0