Vimmel

Idolbild från sista InterNationseventet på O'Gambinos, jag står här längst till höger :P


                     


Så var det helg igen och tiden bara flyger iväg..jag var t.o.m tvungen att fundera hur många veckor mitt jubileum sträcker sig till idag och jag var tvungen att tänka! :) Kom fram till 10 bara för att jag vet att nästa fredag kommer mammis och då har jag varit här 11 veckor :P

Snart kommer räkning vara ett minne blott!


Jag e lite nyfiken på vem den anonyme kommentatorn från förra inlägget e..(ip adressen gav nagra ledtradar, fast stammer anda inte riktigt) :S

___________________________________________________________________________


You know you are from Sweden when you would happily catch the tube to the suburbs at 3 am or walk alone through a park at night, but you'd NEVER ride in a car without your seatbelt on


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0