Vesak Day

Yes - fredagen är här, sitter och avnjuter en god lunch efter en mycket kort poolsession. Den här veckan har jag varit mycket effektiv och har hunnit med ALLT jag hade tänkt, plus lite till.. Mycket nöjd, att göra listan kunde jag slänga för allt var uträttat. förutom en sak kommer jag på nu, måla naglarna!!

jag har hunnit med mer än heltidsjobb, IKEA, persisk middag, shopping på diverse udda ställen, städa, tvätta, träna, handla osv..

nu ska jag diska undan och sen ge mig iväg till Changi Airport (än en gång utnämnd till världens bästa) och möta upp min mammis! (världens bästa)

adios amigos.

P.S. e bank holiday här idag=LEDIG D.S

___________________________________________________________________

"you know you are from Sweden when you're painfully proud to inform a Non-Swede that there actually was an entire week with over 30 degrees celsius this summer"


bara en sak till:

usch så mycket jag ogillar Salem-al-Fakir! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0