Söndag

sitter nu och ater stekt (blev val mest friterad) makrillfilé, quinoa och en svampsas gjord pa torkade mammaplockade kantareller :P *mums* behovdes verkligen ett mal god och fet och salt mat idag.. :P (hade iof rackt med att ga till narmsta foodcourt for att fa det..) efterratten bestar av jackfruitchips och rostade/saltade grams. Forsta pris till den som vet vad ngt av det e.. :P den farska ananasen far vanta en liten stund.. :D

helgen har varit en hard upplevelse och jag haller sakta men sakert pa att aterhamta mig..har mer eller mindre glomt bort (fortrangt) sant har som har att gora med bakis. hander juh inte sa ofta att man drabbas av det har borta i Asien. :S

ngt bra har iaf kommit ut av det, jag vann en middag for fyra i fredags pa Internationseventet, till ett varde av 1500 pix pa restaurangen vi var pa..en Irländsk/Italiensk - hur man nu kunde komma pa den blandningen!? mer saker: fler bekanta som gardagen spenderades tillsammans med. Efter bion vill saga, denna gang var det The Back-up Plan som stog pa schemat. halvrolig men ingen topprulle direkt..

nu vidare till min favvosyssla - veckans avsnitt av Andra Avenyn (det sandes i torsdags och idag ar det sondag och jag har inte ens tankt pa det tidigare) Bra jobbat Lina ;)


kolla pa den LILA sotpotatisen, de ater det som frukt har :S

                                                                     
japansk lunch - en skal med ris och rå lax, sesamolja & misosoppa

                               
min favvo - Hummus på den Persiska restaurangen vi var på i veckan


min nya pool


så här ser min efterrätt (i texten ovan) ut - roasted Grams & Jackfruit chips

nu ar det Skype som galler och sen blir det en gooooooood natts sömn!

__________________________________________________________


You know you are from Sweden when, while entering a supermarket in another country, find that you can buy alcohol..and you get the same look in your eyes like a child on Christmas

Kommentarer
Postat av: Märta

Grym pool!!! =)

2010-05-09 @ 16:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0