organized girl

Organized Girl

Detta, kara vanner ar numer mitt liv..

Ser ni hur valdigt organiserat det e!? I Madrid fick jag ofta klagomal fran mina kollegor pa min daliga ordning pa skrivbordet... :( Trots att det kanske ser lite oordnat ut sa vet jag exakt var jag har allting om det e ngn som kommer och fragar om ngt. SåDESå!!!


          


                                        
This is my very favourit, of course from IKEA!! :)

____________________________________________________


you know you are from Sweden when yo find it hard to undersatnd the breakfast culture in other parts of the world - it has to be porridge/fil&flingor, wholegrain bread & coffee/O'boy to be ok

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du berätta vad du jobbar med?!!

2010-05-20 @ 17:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0