min karriär

jag har i veckan kommit fram till vad jag ska gora pa min nasta tjanst efter jag e klar pa IATA har. Pa alla gym (utom i Sverige) far man handdukar nar man anlander..en liten och en stor! Mycket bra for da slipper jag i vaskan odsla plats at ngt sa trivialt men anda nodvandigt.

Pa de flesta stallen far man handdukarna nar man entrar gymmet och de kollar ens kort - men inte pa California Fitness..dar har de en 6 meter lang disk framfor damernas omkladningsrum och en 6 meters disk framfor herrarnas omkladningsrum. Dessa diskar sysselsatter 2 personer var (gymmet har oppet 6 AM till 12 PM) som rullar ihop och ger dig dina tva handdukar. Nar jag ar fardig gar jag dit och lagger de smutsiga pa disken och personerna bakom disken lagger den lilla i en tvattkorg och den stora i en annan.

Vore val inte detta ett spannande jobb att ha? Kan ngn fundera ut vad dessa 4 personer 18 h om dygnet kostar detta gym! Jag ar juh anda svensk och i Sverige skulle man aldrig slosa resurser pa ngt sadant!! :/

Det basta e att dessa handduksmanniskor har en titel - Towel Attendants ... hahahahaha

Det ar alltsa mitt nasta karriar move... "vad jobbar du med?" "jag ar towel attendant!" daligt coolt :P


Kommentarer
Postat av: Banni

Ge inte upp! Med målmedvetenhet och hårt arbete kan du komma precis vart du vill! Kontakter är allt.. du borde omedelbart börja nätverka med handuksskötarna. Du kanske kan få börja extraknäcka som toapappers-handläggare =)

2010-05-13 @ 09:55:29
Postat av: Anonym

Glömde säga att vad du än gör.. så kasta inte in handduken!!!

2010-05-13 @ 10:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0