tårar

ligger vid poolen i solen (tredje dagen sedan jag joinade crew SG för 10 veckor sedan) och tänker på mina älskade jag var tvungen att lämna bakom mig i Spanien..!

uppe i lght för lunch bestämmer jag mig för att logga in på min spanska facebook jag inte besökt på mycket länge. nya händelser:

en ny kompis request :)
fyra nya fototaggar :/ (borde vara :) men när jag såg bilderna och läste bildrubrikerna började tårarna strömma nerför mina kinder..)

jag som inte gråtit sen vecka 2 och nu kommer det hur många tårar som helst, kunde/ville inte sluta!! Vilken inverkan några få ord kan ha på mottagandet av en bild! ...gjorde inte direkt att saknaden blev mindre heller...

här är bilderna som fick mig på sånt gråthumör, ser kanske inte så sorgligt ut för blotta ögat...



Paula & Jag i Pontevedra



David, Paula & Jag i Zaragoza


__________________________________________________________________________

"you know you are from Sweden when you think people are too intrusive when they stand closer than 1,5 meter away from you, even if you are at crowded busses or trains"



Kommentarer
Postat av: Anonym

saken blev heller inte bättre av att på radion spelades Everybody Hurts med R.E.M.!

2010-05-23 @ 16:24:29
URL: http://baralini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0