smile

igar fick jag ett lustigt samtal :S ett samtal som jag inte vet hur jag ska tolka! Det hela borjade med ett mail jag laste morgonen innan och som sedan kom till mer klarhet efter ett overseas samtal senare under dagen.. Men jag hade aldrig forvantat mig sa snabb action som det nu visade sig att det blev! 

nu far vi avvakta och vanta pa vad som komma skall..vet ej nar jag ska vanta mig nagot, vet ej fran vem ska jag vanta mig nagot - men det roliga e att detta hade varit min hogsta onskan for 4-5 manader sedan! (oj, det e visst redan Maj!!!) nu vet jag inte vad det e langre, sjalvklart blir jag glad, men kommer det i langden vara tillrackligt?  

for ovrigt borjar jag trivas ganska bra har nu..det var flytten som gjorde det!! :) kanner mig plotsligt som en annan manniska, glad lixom! :P och inte blev det samre efter ovanstaende samtal heller, det fick mig att kanna mig mycket tillfreds med min nuvarande situation. Sarskilt mitt jobb da maste jag saga dar jag dagligen stalls infor spannande uppgifter. Vad skulle jag kunna byta detta mot? :O

________________________________________
you know you are from Sweden when whenever discussing international problems you always, without exception state that "why don't you do it like we do it in Sweden?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0