radio

jag ar superglad for min nya upptackt.. min allra basta van pa kontoret!!

ngn smart person som kom en idé att samla alla Sveriges radiokanaler pa en webplats, samt 10 andra europeiska landers radiokanaler ocksa sa nu kan jag lyssna pa vilken radiokanal som helst heeeeeeeeela dagarna. For att inte vara helt utanfor har jag iaf bara en horlur i! :)

de senaste tva dagarna har lyssnat pa Bandit ROCK, for tillfallet ar det en snubbe som verkligen later som om han kommer fran Jamtland som jobbar. Men jag har kunnat njuta av musik som 

Ebba Gron
Imperiet
Metallica 
Dia Psalma

och mycket mycket mer tungt och tufft hela dagarna! :D:D:D det var juh san musik som jag lyssnade pa nar jag var ung juh, men som latt gloms bort. Men det e helt underbart att hora alla dessa latar dar jag kan texten utantill, sitter faktiskt har och sjunger lite tyst for mig sjalv..tur texterna ar pa svenska :P

nu kanske ni undrar varfor jag dissar "vanlig" webradio...det e for att jag av ngn anledning inte kan lyssna pa de pa min jobbdator. De har inte sparrat ngt, (antagligen det sista foretaget i varlden dar Facebook fortf ar oppet), men uppenbarligen har de lagt in ngt som forhindrar lyssnande pa radio. Eller sa ar det bara jag som e kass! 

Dock har det ingen betydelse vilket for min nya upptackt funkar toppen heeeeela tiden! :) inget buffrande har och dar inte ;)

Yeeeeeeeeey

_________________________________________________________

You know you are from Sweden when you're used to sort all your dirty clothes in piles of 30, 40, 60 degrees - and when abroad you get confused cos you can only choose between cold and warm.

Om det anda var sa val.. Nejda, i Singaopre kan man inte valja - har ar det by default bara KALLT!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0