produktiv

3 veckor efter flytten var antligen bada vaskorna uppackade! :) bara for att det regnat idag har jag varit duktig och prickat av saker fran "attgöralistan" - typ shoppat, tvattat, klackat om ett par skor, packat upp...

For tillfallet har jag ocksa en kattochråttalek med en gecko i mitt rum :S usch, tycker de kan vara sota pa avstand UTOMHUS men inte pa mitt rum och den har verkar inte vilja forsvinna heller. Gissa vem som flog i taket nar jag tog en av mina puffar och skulle flytta den sa jag kunde kliva upp pa den och sa kommer det fram en odla dar bakom pa vaggen. Puffen e nu tillbaka pa sin plats och jag hoppas Gecko kommer vara det snart ocksa!!  kanske borde vara smart och flytta bort sangen fran vaggen :P kanske kan valla lite fragor om ngn kommer pa besok dock.. - "men Lina, varför har du sängen mitt i rummet???" -"Weell, det var sa här va.."

Nu ska jag vara kreativ och tillverka lite garnering till mina väggar sa det blir mer som hemma.. Jag har sparat 10 snusdosor som jag funderar pa att satta upp i ngt fint monster :P det basta e att de ar i tre olika farger: Rosa, Lila & Turkos - skulle kunna bli vackert!! :D for ovrigt har jag gjort min forsta snusbestallning...hoppas verkligen att den kommer fram! testade juh EN gang i Spanien, men postgangen e juh inte direkt saker dar sa det gick at skogen. Lokalpost kommer fram har iaf men det e ingen som skickat ngt paket till mig sa jag vet inte hur det star till med overseas sandningar :S

aterstar att se

______________________________________________________________

you know you are from Sweden when you end all your phonecalls with "pusspuss" and then don't understand at all why the english-speaking people around you looks at you like you're a retard or a pervert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0