mitt crib

nedan följer ett gäng bilder på min älskade bostad/rum/lght, vad jag nu kan kalla det!

thairestaurang till middag, mycket surrande - mor sover, jag med snart!

tidigt imorgon bitti åker vi till en ö i Indonesien - back måndagkväll!! långhelg med mamma..lovely

so long guys





















en flaska champagne och denna mumsig sak med papaya, ananas, sharon, avocado, torkad mango & Droste väntade på oss när vi anlände från flygplatsen



mitt alldels egna barskåp


lite patriotisk måste jag väl få vara..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får mysigt på Bintan!

Vad stort rummet ditt var, hade föreställt mig mer nåt liknande som de då du bodde i korridoren i Umeå..

Antar att du brukar fläkta vilt med solfjädern som hänger ovanför sängen på natten när det blir för varmt! :P

pusspuss

2010-05-28 @ 17:59:34
URL: http://prikke.blogg.se/
Postat av: Märta

Va fint rummet va! Såg jag rätt, eget badrum & kylskåp, vilken lyx!? =) Hoppas du & mamma Berit har en toppenhelg tillsammans! Vi hörs i veckan på mailen!

Kramar

2010-05-31 @ 00:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0