lokala lokala

i lordags nar jag gjorde allt nodvandigt var jag aven pa banken och fick antligen prata med en manniska som forst och framst forstod vad jag sa, second: han forstod vad jag ville ha, third: han forstod hur mycket jag ville betala for det, forth: han fixade det at mig!! :D:D:D
 
anledningen till att jag valde Citibank har var for att slippa ha med lokala att gora, men det har visat sig att deras saker e samre an de lokala bankernas. Kan ni tanka er att ha ett visakort dar man inte ens kan kopa saker pa internet, typ flygbiljetter, hotell - ja allt... :S vansinne
 
Saaa...alltsa blev jag tvungen att gora det - ta steget mot vuxenlivet - bestalla ett Kreditkort!! :O har aldrig agt ett tidigare och forstar inte vitsen med att ha det, aven om jag handlar pa kredit sa maste jag juh betala for det jag kopt. Menmen, vill de ha det sa, sa fine with me. (KREDITKORTSAGARE ska jag skriva i mitt CV)
 
Kom precis tillbaka fran lunchen och sa besokte jag var matbutik nere i entreplanet for att kopa krokar som man satter upp pa vaggen. Hittar inga sa jag fragar och han forstar saklart inte vad jag sager, jag forklarar och han sager: " NO HAVE!"  jag sager: "men du vet juh inte vad jag menar" na sager han. Jag brister ut i en harang engelska svordomar och gar darifran! Sant har som gor mig galen pa lokalbefolkningen har! *gaaaaaaaaaah*

Back to work och ett conf call med Pakistan Office! :)

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0