catching

3 avsnitt av Andra Avenyn :D det e en fredagkvall jag gillar :P pa balkongen i harlig varme.. (och trot eller ej) utan vin! forsta fredagen utan ett endaste glas vin, har inte hant pa lange.. Iof blev det val ett ute pa ett trevligt stalle igar..sa det far val raknas! :)

nu tankte jag iaf ga och lagga mig.

imorrn ska jag skriva pa kontraktet for min nya lagenhet tankte jag saga, men mitt nya rum atminstonde. Trakigt bara att jag maste vanta till slutet av April med att flytta in - uppsagningstid hit och uppsagningstid dit. Men jag har juh ngt att rakna ner till da iaf. Mer an att det idag e 9 veckor till min alskade mammis kommer pa en tvaveckorsvisit. Det blir till att placera henne vid poolen medans jag jobbar - dar tror jag hon kommer trivas :P

Lyckades pruta ner hyran till 9500 atminstonde :D:D:D da kanske jag tom blir rik pa kuppen, fast maste fortfarande betala en extra halv hyra till agenten ocksa...*suck* tur jag skaffat mig en bank. Har visakort och internettillgang nu men ingen kod till kortet sa kan inte gora mycket alls. Sen betyder det juh inte heller att bara for att jag har ett bankkonto sa finns det en massa pengar dar automatiskt - tyvarr!! :(

kan juh beratta ett av deras saljknep for att fa mig att vilja ha banken..."du far aven kostnadsfritt ett checkhafte" "wow sa jag - och va f**n ska jag med det till?" jaa, du kan juh betala med de. Men sa bra, jag har val alltid i hela mitt liv klarat mig pa kort och cash, inget satans checkhafte. Det brukade mina foraldrar anvanda nar jag var liten berattade jag. Nar i hela helvete skulle jag hamna i en san situation att jag skulle behova skriva ut en check?? Dummare far man juh leta efter.

nu vantar en natt med lang och skon somn, liten bristvara den har veckan maste jag tillsta men det e val det helgerna e till for - att ta igen sig. Helst vid poolen om vadergudarna kan lyssna pa mig! :) basta vilan och uppladdningen.

Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0