trevligt

I am impressed - pa tva dagar har faktiskt 5 st (!) manniskor svarat pa mitt Hej/GodMorgon! Det har drivit upp statistiken nagot kolossalt vill jag lova, eftersom tidigare har 0 st halsat tillbaka. Det tar sig :P

Kontraktet ar nu signerat och sista April flyttar jag in (Stockholmsvannerna - vad gjorde vi pa Valborg forra aret?) - kanns toppen, onskar bara jag kunde flytta tidigare. Nu ska jag sta ut har, och de ar heller inte superglada over att jag sa upp kontraktet. Skyllde pa avstandet...

horrni, nu maste jag skynda mig till poolen sa jag hinner fa lite sol/moln idag ocksa.. :D:D:D

och kom ihag att nu ar vi bara 6 timmar fran varandra, kanske kan gora det lite lattare att kommunicera. har andrar man inte tid...skulle faktiskt inte skada med lite ljusare kvallar om jag ska vara arlig - kanske borde foresla det till den lokala maffian.

see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0