snart så

insåg igår att om några dagar är jag i Singapore.. :O scary thought

imorrn åker jag - shit!!! och satan vad mycket jag har att uträtta idag, det mesta av packningen uträttade jag igår, men det e så mycket administrativa saker som måste ordnas innan avfärd. men det e väl bara till att mata av på listan. hittills idag har jag inte lyckats med ngt mer än att äta frukost.

Jobbat de sista veckorna på att äta mig less på filmjölk :D inget som kommer finnas där så morgongröten har blivit utbytt mot lovely filmjölk. Vande mig juh i Spanien att inte ha tillgång till det så det lär säkert funka lika bra nu! Hoppas bara det finns ngn typ av soja yoghurt... (i brist på annat)

som mina väskor ser ut nu så kommer de inte ens bli fulla :D:D:D eller fulla e de väl men inte sprängfyllda som de varit de senaste gångerna jag rest! ;)
_______________________________________________________

gällande boende så går det lite sådär........ska boka hotell (en av punkterna på min lista för dagen) för de första nätterna! då hinner jag titta på ngn lght iaf hoppas jag. konstiga regler har de därborta iaf - no overnight stay visitors och only dry cooking is allowed - kan ngn förklara vad som menas med "dry cooking"? typ inget som innehåller vatten???, jag kan isf inte göra gröt i micron men jag får steka en massa konstiga grönsaker som luktar illa :P

återkommer i detta ärende - måste hitta ett schysst ställe och jag nöjer mig inte med mindre än en pool och tennisbana!! föredrar också squashbana (inte för att jag ngnsin spelat squash), jogging tracks, bbq area, gym, sauna och steam sauna.

let get the work started!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0