njutningen kommer bli kolossal

back to the woods now -
TACK hermana y coñado for theese days - been a lovely time <3 even thought we have to fight just a bit every time we see eachother.
 
sitter nu på bussen, snart i Glada Hudik - sen Sundsvall och lillebror som hämtar upp mig efter min lilla sverigeturne. plöjt några korsord, luftslottet som sprängdes samt några sidor i en tonårsroman jag stal från min syster. Luftslottet som sprängdes - aka Millennium 3 var riktigt grym, långt över mina förväntningar...bäst av Millenniumfilmerna!

Om ni kommer ihåg anordnade jag juh en liten omröstning här på bloggen för bra precis en månad sedan...tror inte jag har publicerat vinnaren ännu :P
__________________________________________________________________________________________

Efter många samvetskval fram och tillbaka, en sjuk ångest som plågade mig i 5 dagar (och fortfarande gör till viss del) blev det Singapore. Jag var snabb med att först besluta London och meddela detta till GVA - men det var något under matchen Barcelona - Getafe som sa mig att jag måste åka till Singapore. Skulle troligen ångra mig för resten av livet om jag inte åkte.. Och så blev det - undrar om det var Zlatans magiska (?) krafter som sände mig några signaler.

Under dessa veckor har det varit kontraktsskrivning, bostadsletande osv som stått på mitt schema. Samt allt annat krångel med papper som ska skickas hit och dit.. Kommer bli en liten omställning att bosätta mig på en plats som kräver en flygtid på 15 timmars effektiv flygtid för att ta mig dit, 30 grader varmt året runt och en luftfuktighet på 90%. Det kallaste som ngnsin uppmätts där är 18,4 grader (och nu snackar vi inte minus) :O

Avfärd: torsdag 11 Mars 12:45
Ankomst: fredag 12 Mars 16:10
Jobbstart: måndag 15 Mars 08:30
Hemkomst: ????????????? 

Är fortfarande inte överens med mitt beslut, men det kommer jag inte bli förrän jag kommit dit och ser att jag klarar av det jag gett mig in på. Vet inte vad som kommer att krävas av mig på jobbet och jag har inte direkt ngn erfarenhet av det jag ska syssla med :O Tror (har förhoppningar om) att de har en bättre organisation än Madridkontoret. I Singapore är det trots allt the Regional Office for Area 3 jag ska jobba på - inget satans service center :D:D:D:D resten vet jag inget om men det visar sig väl.

Så nu blir det några sista dagar med snö, kyla samt familj och vänner på ett tag!! kommer njuta ordentligt av skoterturer, härliga människor, god mat, varma kläder, en skön säng och ett liv utan kackerlackor och kineser...

mer info kommer, but for now on: den som känner till ngn bostad där nere som vore ngt för mig kan juh gärna höra av sig.


excited and fucking scared är mina ledord sen en månad tillbaka och kommer nog vara i minst en månad framåt också!


för övrigt skänker jag en tanke till mina kära vänner som ska åka 9 mil skidor på Söndag! Önskar inte jag var i era skor (pjäxor). GOOD LUCK girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0