muskler, kom tillbaka!

som anat, knappt kunnat ga idag..funkar bra sa lange jag sitter still - men varje steg ar en plaga! Var juh som sagt till gymmet igar efter over en manads vila... :O det e alltid bast att bara kora pa, inte ha sa langa uppehall stup i kvarten. Far juh som borja om fran borjan da och det e inge najs. De skulle juh kunna fa gora ngt at ACn pa det dar haket iaf - svettas bara jag tanker pa att ga dit. For ovrigt var det valdigt litet och lite for langt fran jobbet (en tunnelbanestation) for att jag skulle skaffa ett traningskort dar. Men gratisprovning e juh alltid bra :)

dagen pa kontoret har forovrigt bestatt i kollektiva funderingar runt var dress code som igar blev forklarad lite djupare fran det tidigare: "proper business attire" Igar fick vi motta ett mail med tydliga instruktioner som galler ALLA dagar inkl fredagar. Pa fredagarna i MAD kandes det som om man holl till pa en lekplats nar man tittade pa folks klader - jeans, tshirt i strl XXXL samt traningsskor :O not suitable.

Har galler iaf strikt: aldrig jeans (inga problem for mig), 3/4 byxor (stora problem for mig), linnen av olika sorter (inget problem for mig men val for storre delen av mina kollegor), inga kjolar som slutar ovanfor knat eller underklader som bars som vanliga klader (?) plus diverse andra tydliga regler om vad som e ok och inte - men slutligen har vi det som upprorde alla: NO SHOES WITH OPEN TOE!!!!!!! :D:D:D inte heller nagot problem for mig, men alla andra tjejer som har fem par skor pa kontoret, man byter nar man kommer fram (alla med oppen ta) har sprungit till HC hela dagen och fragat om de e ok eller inte. Alla fick svaret: NEJ, det ska vara heltackt dar fram! :) vissa kommer fa byta ut hela sin garderob efter detta ;)

dusch, packa for imorrn och sova.....rakningarna e betalda nu iaf! Det suger att bo utomlands och anda masta betala flera tusen for skit som jag inte har ngn nytta av :O typ CSN och sant.. ;)

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0