*mums*

idag har jag atit den alldeles underbaraste middagen sen jag kom hit!!! :D forsta middagen som inte bestog av hamtmat eller egenlagad ur konservburk :P det blev stekt (var ugn funkar uppenbarligen) kycklingfile, quinoa, avocado och gronsaker! ni anar inte vad jag njot av den forsta tuggan. Riktig mat here I come :) far aven ata denna underbara skapelse till lunch nagra dagar den har veckan ocksa. Yeeeeeeeeeei - slipper foodcourtmaten dar det e pest eller kolera som galler.

var ikvall till en av de sma kinesbutikerna som finns har dar de saljer ALLT, och da menar jag verkligen ALLT...billigt var det ocksa. Inforskaffade tio matlador (behovs till lunchen ovan), ett headset och en konverter och det gick inte ens loss pa 50 spann. det roliga var iaf att pa paketet till headsetet var SVENSKA det forsta spraket innehallet stog pa :P och genast blir jag juh saklart yberglad av ngn anledning. But why lixom? tillverkningslandet var juh anda Kina, var val antagligen tillverkat for export till Sverige men ngn snodde hela lagret och tog det till Singapore istallet. Hoppas jag kan hitta ngn liknande affar dar jag ska bo sen, annars far jag val ta bussen hit upp med jamna mellanrum och battra pa forradet av diverse braatthagrejor ;)

nu ska jag snart fa krypa ner i min renbaddade sang (jepp, tvattade idag - i kallvatten, inte gjort slag i saken annu att leta reda pa ngn tvattinrattning med varmvatten)

och vet ni, imorrnbitti ska Lina ga till gymmet - forsta gangen pa MYYYYYYYYYCKET lange...over en manad har passerat, ska vi sla vad om vem som inte kommer att kunna ga pa tisdag!? inte for att jag har skaffat traningskort, men lyckades fa tag pa en provapakupong atminstonde :) detta kommer aven val till pass for det e nu oerhort valbehovligt!

njut av er underbara sondag i varvintervader (inte alls avis) ;) (har iaf legat vid poolen idag om det e till ngn trost)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag vill oxå ligga vid en pool i solen!! Snöar, blåser och är slaskigt här i Umeå idag! :(

2010-03-28 @ 17:47:44
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0