geografi

Sitter nu pa kontoret och forsoker mig pa min forsta process...inte sa latt dock utan inlogg till nagra system :S forstar redan att de lagger ner mycket mer effort pa smasaker an vad vi gjorde i MAD. Ska nu ta mig en titt i den gallande Resolutionen for att se om de maste gora allt detta..
 
Fick en fraga av en av mina kollegor for en stund sedan: "Is you hometown close to Greece?" - jag holl pa att satta teet i halsen och var tvungen att fraga va? "Is you hometown close to Greece?"  Hur svarar man artigt pa en san fraga??? (bor tillaggas att damen i fraga ar i 50-arsaldern och tankte aka till Grekland pa semester nasta ar) Pedagogiskt lagd som jag e, tar jag och skriver ut en karta over Europa och visar henne. Detta var stralande sa hon, denna ska jag spara! :D tur man kan vara till hjalp ibland ;)
 
back to Pakistan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0