drommar igen...

snarast inforskaffas: horlurar sa jag kan lyssna pa spotify pa jobbet........ Aaaaah, har har de varje morgon pa en graslig kines radiokanal - hur jakla rofyllt ar det nar det galler att forsoka jobba?

inatt har jag haft en mardrom igen - tog en grabb pa bar garning nar han lamnade tillbaka var bil som han stulit utanfor huset. (det hus pa Froson pa Viltstraket dar jag bodde tillsammans med far och syster for cirkus 11 ar sedan) Nar jag sag honom genom fonstret sag han att jag sag honom och da blev han fly forbannad. Han forsokte med alla medel ta sig in i huset (alla sov), Johanna vaknade for han forsokte bryta upp hennes altandorr och jag skrek till henne att ringa polisen medan jag sjalv sprang och laste in mig i badrummet.. :) sen vaknar jag!

Resten av natten dromde jag nagot om att jag bodde i Australien, det var inte lika hemskt.

Jaha, da ar det val dags att kora igang arbetet da - hemma har ni val nyss gatt och lagt er..

ha en god natts somn allesammans och en lovely dag imorrn!


Kommentarer
Postat av: banni

Typiskt att jag får reda upp situationen som vanligt medan du går och gömmer dig ;)Jag var heeelt säker på att du överdrev när du skrev 11 år sen.. jo men visst säkert att det var så länge sen :O Puss

2010-03-25 @ 09:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0