Midsommarfirande följt av The Hangover 2010

en middag senare och jag börjar förhoppningsvis snart känna mig som människa igen..

det enda som krävs för att kunna fira Midsommar är ett gäng svenskar någonstans i världen! :) Midsommarstången var det enda som saknades.

Picknick i Botaniska Trädgården tills mörkret föll följt av gathering hos min kollega Ioana, en vända på en pub som resulterade i att jag har två superfina vinglas hemma nu och sen blev det Pacific Mansion och mitt crib fram till klockan sex imorse :O 


min packning


Kan det se mer svenskt ut?


min rumänska vän Ioana som numer vet hur midsommar firas på bästa sätt, snapsen kanske inte blir det som lockar inför nästa gång..





vår supergoda picknick


hundar och kubb såklart




  
två midsommarfina babes


vi som höll ut lääänge


det var väl här någon gång som det började spåra ur..


Men dagen är överlevd och nu får jag gå o lägga mig :) och förhoppningsvis vakna upp till en ny människa imorrn :P detta har inte direkt varit min mest produktiva dag.

Detta e svenskhelgen av alla tider - Midsommar och så har jag tittat på Varg idag. Hade de inte kunnat hitta någon bättre skådis till den där Nils?

sova sova sova säng säng säng

_______________________________________________________________________

"you know you are from Sweden when during one day in June, you sing and dance around a gigantic up-side down penis dressed in flowers and then proudly call it a Swedish tradition"



Kommentarer
Postat av: Anders Jonsson

Roligt med så många bilder! Imponerad att du orkade blogga dagen efter, det orkade inte jag. Men jag orkade gå till pubben o dricka öl och se på fotboll dagen efter iaf :P

2010-06-28 @ 15:32:28
URL: http://lifebyanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0