Min stad

Denna kväll var vi ute och roade oss i okända kvarter = Singapore Flyer! Motsvarigheten till London Eye.. Vi ville helst åka under solnedgången och vi lyckades precis passa in vår tur mellan sju och halv åtta - perfect var vi i vår tajming.


vi börjar utanför mitt kontor - den som aldrig sett IATA's logga förut kan juh säga till så ska jag stryka den från min kompislista!








i den gondolen kan man äta under turen, kan dock inte bli så romantiskt och lyxigt eftersom du måste kasta i dig champagnen och godsakerna på 30 minuter.

   








välförtjänt middag efter turen!


här har nog inte hälsovårdsmyndigheterna haft kontroller på länge ;)




Förstår om ni börjar bli less på alla bilder jag lägger upp. Men njut nu för sen kommer det inte vara någon som tar några kort på bra länge.. Som ni kanske förstår, är det inte jag som är fotografen här heller :P

Jag tycker alltid det är svårt att hitta saker värda att ta kort på när jag bor på ett ställe, hade jag varit här över helgen hade jag säkert tagit kort på allt men nu tycker jag inte att det är något häftigt eftersom jag ser allt varje dag - oavsett jag vill eller inte! :)

_________________________________________________________________________________________

"you know you are from Sweden when you feel bad if you're not outside on a sunny day"

med tanke på den underbara sommar ni verkar ha där hemma :P


Puss o Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0