home alone

jaha, da var jag alldeles ensammen igen.. :(

slappte av mor pa Changi igarkvall/natt och forhoppningsvis sitter hon och sover nu tillsammans med ett gang burkakladda saudiarabier.

Det har varit en underbar tid iaf...dock alldeles for ohalsosamt som det verkar i mitt ansikte (fatt minst 4 fula saker..pa samma gang)  ingen traning, for lite somn, inga promenader, for mycket vin har visst gjort sitt till! Ska forsoka andra pa det nu. 




sista middagen, hummer och vitt vin pa en skaldjursrestaurang vid floden





     



nagon som vet vem som satte upp skeppet dit upp?


gamla chinatown

             
Clarke Quay, min tillflykt i vardagen!

   
marknad i Chinatown. Vid det har laget ar vi valkanda dar - folk fragar: visst var ni har igar ocksa va?? :P illa...


Nu far jag nog tid iaf att agna at mitt jobb - ska borja alldeles genast som det ser ut, bade i min hjarna, i min mailbox samt pa mitt skrivbord.

________________________________________________________________________________

"you know you are from Sweden when you put toilet paper on the seat in a public toilet and double fold it neatly" 

Oh, you have no idea how many times I double fold it!! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0