fredag

detta e en eftermiddag av hemlangtan! :(

tarar trycker pa och vill ut, men kan juh inte sitta pa jobbet och lipa heller - far halla mig samman nagon timme till och grata ut ikvall tillsammans med ett glas vin :P

monarkist och kungahusalskare som jag VERKLIGEN e, tycker jag andock att det hade varit lite mysigt att vara i Stockholm i helgen och fa ta del av hela lyckoruset som jag kan tanka mig hagrar staden, fa vara en del av vad som pratas om i hela Europa (tro inte att det stracker sig anda hit...), fa vara en del av det som kommer pratas om i den svenska historien i manga manga ar framover.

"brita, kommer du ihag nar kronprinsessan Victoria gifte sig??" -jaa, ooooja men det var juh snart 50 ar sedan agda.

min alskade syster har ocksa tagit sin Universitetsexamen sa delar av familjen ar hos henne i Karlstad och firar handelsen - inget jag heller hade onskat missa.. Men Johanna - jag e stolt over dig som tusan!!

___________________________________________________

imorse pa channelnewsasia (de har en sandaringa rullist langst ner pa skarmen som visar de nyheter som ar viktiga men inte tillrackligt viktiga for att prata om - fotbollsVM hor till den avdelningen har borta) men imorse iaf sa stog det om coach Lagerback! :) synd att jag inte hade nagon att prata med, annars hade jag stolt berattat att han ar svensk!! :D

dock hade jag antagligen knipit kaft om det haromkvallen nar Carl-Henrik Svanberg holl sitt tal till det amerikanska folket med den varsta engelska accenten jag hort pa lange, eller ok - inte varre an singlish men pa andra plats kommer han atminstonde.

Fredag Fredag Fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0