alive

har ej glomt!! :)

har bara valdigt ont om tid plus att jag ville lagga upp lite bilder fran Bintansemestern men sa funkar inte Internet klockrent hemma... :S

Men sa snart det e mojligt ska bidra med nagra pics fran helgens aventyr!

Mamma e har och vi har fullt upp, tyvarr maste jag jobba ocksa och vi ar inne i en period nar jag skulle behova jobba 14 timmar om dagen, men kan inte da min mor ar har sa vi e ute och turistar pa kvallarna! Var ledig fredag och mandag och pa den tiden hann valdigt manga mail ramla in och allt tar valdigt lang tid att genomfora eller svara pa! Detta e inget skamt men de narmsta veckorna (efter mamma akt) far jag ta igen allt! :D

Vart schema:

Fredag: Mamma anlander, champagne
Lordag-Mandag: Bintan - sol, bad, relax, regn
Tisdag: Promenad langs floden
Onsdag: Digital mall
Torsdag: Chinatown
Fredag: Cykeltur pa vastkusten
Lordag: Sentosa Island och Singapore Sling pa Raffles Hotel
Sondag: Botanic Gardens och Nationaldagsfirande med Svenska Ambassaden
Mandag: Singapore Flyer (som London Eye) och New Asia Bar (72:a vaningen, hort att usikten ar fantastisk)
Tisdag: Still open
Onsdag: Sistakvallenmiddag och sen flygplatsen

Inte sa konstigt att jag e trott pa jobbet......... :S

aja, e iaf toppenskoj att henne har.

aterkommer a det snaraste med bilder! promise

Kommentarer
Postat av: Märtis

Vilket händelserikt schema du satt upp, låter helt underbart! Som jag längtar tills jag oxå kommer på besök! =) kramar

2010-06-03 @ 22:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0